Wednesday, August 21, 2013

Mengapa Shaklee?

Saya mula mengenali produk Shaklee sejak 2 tahun lepas...ketika itu, saya tidak tahu bahawa vitamin yang saya makan tue adalah vitamin Shaklee...Produk tue di'packing' semula tanpa label..diperkenalkan oleh seorang cousin, katanya vitamin C utk cantikkan kulit...rupa2nya produk tue adalah Sustained Released Vita C Shaklee yang di 'pack' semula kepada trial pack sebulan...at least mentioned la label Shaklee kat depan tue kan...huhu...

Setelah penggunaan sebulan..nampak perubahan yang ketara pada kulit wajah...liang pori tidak lagi kelihatan dan warna kulit sekata...produk nie mmg berkesan...masa tue mmg cari produk kecantikan kulit sbb nak bertunang...hehe...setelah habis sebotol..saya pun nak re-order balik...google nak cari produk nie, tp xtahu nama...so ade la nampak Sustained Release Vita C kat internet...belek punya belek, nape sama dgn vita C yg saya makan dulu? hehe..x lain dan x bukan...ia memanglah produk Shaklee sebenarnya...

Ternyata produk Shaklee mmg sesuai dan berkesan pada diri saya...saya mula makan alfalfa dan GLA complex sebelum kahwin...alhamdulillah, masalah dalaman yang dialami seperti asthma, gatal2, eczema, keputihan, dan senggugut dapat diatasi...hidup pun lebih ceria dan bersemangat..maklumlah, masa nak jd raja sehari tue, sibuk dgn pelbagai persiapan...sampai tido, makan, minum pun x terjaga..alhamdulillah..semuanya ok...Sebulan kahwin, dah dapat berita gembira..saya disahkan mengandung!! alhamdulillah..

Masa pregnant sy amik set mengandung, Vita-LEA, B-complex, Ostematrix, Vita C chew..bila check-up kat klinik, HB x pernah below 11.5, berat badan bertambah dgn konsisten, tiada darah tinggi, & kencing manis..sy x makan ubat klinik bagi sbb x lalu..hehe..masuk trimester ke-3 saya tambah Omega Guard utk tingkatkan perkembangan otak bayi...harap2 anak mama nanti jadi anak yg soleh dan cerdik...amin...dalam masa yg sama, saya turut amik ESP utk persediaan menyusu selepas bersalin nanti..lagipun nak strecthmark di perut cepat hilang, dan kulit bertambah halus...

InsyaAllah, masa berpantang nanti akan terus consume vitamin Shaklee...alhamdulillah produk nie mmg berkesan utk saya..harga pun berpatutan..anda nak jadi seperti saya?

Call/whatapps/sms: 019 2722926
Email : nurulhusna.mohdariffin@gmail.com
Add FB: Husna Ariffin
Like Fan Page: Supplements 4 U
Blog: www.husnakhair.blogspot.com


No comments:

Post a Comment