Friday, July 12, 2013

Anak Saudara Pertama Kami :)

Assalamualaikum w.b.t

Minggu lepas saya dan suami berkesempatan melawat anak saudara kami yang sulung iaitu anak kepada abg ipar dan biras saya, Mohd Nor Sazrul dan Maizura...Excitednya!! hehe..maklumla anak saudara first...hehe..seluruh keluarga menunggu kehadiran baby comel ini...Dilahirkan di KPMC, Kajang pada tanggal 02 Julai 2013...baby girl lahir secara normal dengan berat 3kg...alhamdulillah...

Beza tarikh nikah kami cuma 2 bulan..jadi bakal sepupunya pun akan lahir bulan 9 nanti..jeng, jeng, jeng...hehe..

Hujung minggu lepas saya dan suami turut pulang ke rumah ibu mertua di Sg. Besar kerana biras saya berpantang di sana...alhamdulillah baby girl sihat dan tiada kuning...

Biasanya wanita sedang berpantang memerlukan nutrisi tambahan yang mencukupi...ini kerana sewaktu proses berpantang bukan semua sayur-sayuran dan buah-buahan boleh dimakan oleh ibu baru...begitu juga lauk pauk dan nasi juga dicatu...Jadi saya hadiahkan biras saya Set Berpantang Shaklee :) Saya juga pastinya akan meneruskan pengambilan vitamin sepanjang kehamilan dan berpantang nanti...Saya lebih senang memilih vitamin semulajadi berbanding jamu kerana ia tidak panas dan memberi kesan kepada bayi yang bakal lahir nanti...Terpulang pada kehendak masing2...

Kandungan Set Berpantang Shaklee :

Vita-LEA
B-complex
Zinc Complex
Vita C Chewable
**Alfalfa untuk tambahkan susu badan (optional)

Nak tahu lebih lanjut tentang set ini?
Hubungi saya:

Call/SMS/Whatsapp: 0192722926
FB: Supplement 4 U
https://www.facebook.com/pages/Supplements-4-U/442505739168336?ref=hl

No comments:

Post a Comment